Sunday 8 February 2015

about me and my Love

Bismillahirrahmanirrahim.....

Assalamualaikum...lama tak jenguk dan membersihkan sawang dalam blog ni...Syukur masih di berikan kesihatan yang baik utk meneruskan hidup ni...

Setelah kedukaan dan keperitan berlalu dan segala kasih sayang serta kebahagiaan bermula, kesibukan melanda diri...Just nk share pasal kehidupan sekarang yang penuh dengan warna warni kebahagiaan dan kasih sayang...

Syukur sgt2 di berikan seorang hubby yang penyayang...banyak benda yang dahulunya saya tertinggal...sekarang baru saya dapat rasai kasih sayang yang sebenar dari seorang hubby...dia seorang yang penyayang, baik, setia, bertanggungjawab dan segala2 lah...seperti yang saya impikan 1 masa dahulu..
 11/12/2014 kami di ijabkabul kan..maka sahlah saya bergelar isteri kepada suami saya...


Semoga hari2 yang kami lalui akan di rahmati oleh Allah dan kami akan kekal sehingga Syurga...

bersama CINTA HATI kami...AHMAD ZHARIFF ZAFRAN...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...