Monday 14 April 2014

nak cari lebih pendapatan?? sya ada caranya...

Anda inginkan pendapatan lebih??
jom join Shaklee utk tambahkan pendapatan keluarga..

Ada 2 cara nak join Shaklee membership.

1. Daftar member rm65
2. Free member/ register dgn setiap pembelian rm620 (blh pakat2 ngan keluarag or kawan kumpul order n terus beli ngan id sendiri masa pergi daftar)


KELEBIHAN

1.kita akan dpt beli brg dgn harga ahli
2. Dapat untung runcit jika jual brg dlm 20% dr harga ahli
3. Setiap pembelian rm3.1 kita akan dpt UV so UV tu akan jd bonus kita...Uv ni kita kumpul dari awal bln sampai akhir bulan..contohnya bulan may ni 1 may hingga 30 may Uv kita akan dikumpulkn dan akan dpt bonus pada 15 jun nnti. syarat minima utk dpt bonus ialah 150uv..dl ramai yg daftar ckp bykknya 150uv tp bila dah tahu cara main2 je 150uv tu..kita kena cuba n yakinkan org kebaikkan produk sebab tu best kita promote kalau kita dh mkn kita rasa yakin nak bercerita.
4. Akan layak join group rahsia dptkan bimbingan dan segala cara diajar n apa2 dikongsi dlm group ni..kira ni support group lah. Dan juga group customer..dlm group ni customer sendiri yg bg testimoni n kita blh abik testimoni tu utk share
5. Shaklee jgk menawarkan pakej bercuti dlm negara n luar negara serta pakej umrah 5 bintang..utk dptkan ni kita kena ckpkan point yg ditetapkan dlm masa setahun
6. Shaklee jugak menyediakan bonus kereta ..bonus kereta ni shaklee tk bg kereta tp shaklee bg duit..minima rm300..max tiada had byk kita usaha byk kita dpt.duit yg kita dpt utk bonus car ikut kita nk buat apa nk byr keta or nk beli apa2 tk kisah.


Whatsapp : 010-3795395

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...